Сторінки

вівторок, 22 квітня 2014 р.

Христос Воскрес!

Вітаю!
Сьогодні третій день свят, а я вже зовсім знудьгувалась, руки так і чешуться, щось робити.Тож поки є можливість то покажу дещо цікавеньке)))
Минулого тижня проходила Великодня ярмарка, а на благодійний стіл ми робили свічечки. В мене получились ось такі три свічечки:






Процес декупажу свічок настільки мене потішив, що ще щробила для своїх друзів кілька та і ще три свічечки мені замовили на подаруночки)))) Для свічечок я зробила міні-фотосесію, дорибила пахального декору та писанок, ось така краса з того вийшла:











Дякую, що завітали))))

4 коментарі:

  1. гарнюні))))))))))) де такі коробочки прикольні відшукала?

    ВідповістиВидалити
  2. Красота!!!! Коробочки мабуть сама робила;)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякі))) Коробочки вирізала на плотері, дуже прикольні, знайшла підходящий картон і вуаля ))))

    ВідповістиВидалити
  4. Все таке гарне! І блог оновлений - супер!

    ВідповістиВидалити