Сторінки

вівторок, 2 квітня 2013 р.

"Три вопроса рукодельнице" - до мене дійшла черга !

привіт!
Зовсім випадково заглянула до Валюшки в блог і побачила, що вона мене запросила прийняти участь у цьому марафоні!Ой як мені приємно, ну що почнемо!




"Правила участия в игре:
Картинка передается трем рукодельницам - они публикуют пост о проекте у себя в блоге и отвечают на три вопроса заданных ведущим. Таким образом они сами становятся ведущими и передают эстафету уже трем другим рукодельницам и задают им свои три вопроса, ответы на которые хотели бы узнать. Ну и, конечно же, уведомляют выбранных рукодельниц о своих вопросах."

Мої питання:
1. Сколько времени в день вы уделяете своему хобби?

Буває по різному.От наприклад останні кілька днів, коли є замовлення і досить термінові, то весь час я у роботі, творю не відриваючись від процесу, майже не їм, не сиджу в інтернеті, ну хіба щось термінове і потрібно вирішити якусь проблемку, і ще дуже мало уваги приділяю донечці. 
А бувають дні ліні, коли нема натхнення щось робити і я просто валяюсь на ліжку , або сиджу в інтернеті, на мамці (це наш місцевий форум)Одним словом переходжу з крайності в крайність, але чесно я борюсь з собою і стараюсь організовувати себе більше!

2. Есть ли у вас свой уголок для творчества?

Так є!
Ось не давно зробили косметичний ремонт замальовували ранню творчість мої донечки і довели мій куток до пуття.Тепер в мене багато полочок і всі мої багатства у вільному доступі і  я навіть стараюсь підтримувати порядок.
Взагалі я така що не буду ходити по квартирі шукати місце для творчості, найперше я роблю для цього місце і постійно якщо мені чогось бракує для комфорту я це доробляю. Добре що маю золотого чоловіка який мені допомагає завжди і підтримує моє  творче захоплення.
А взагалі коли ми доведемо наш будинок до ладу то в мене буде своя кімната для творчості чим я дуже і дуже тішусь!

3. Как часто вы делаете покупки для хобби?

Постійно, якщо в мене є гроші в гаманці, то вони будуть потрачені моментом, мені постійно щось треба, я не можу себе стримати це хвороба, тому я тримаю гроші на картці, хоча і там на довго не затримуються.Творчість - це стиль життя і вже по іншому ніяк не можна, а найголовніше що це мені приносить безмежне щастя і радість!


Дякую Валі, за цікаві питання мені сподобалось!

Естафету передаю Галі та Вікусі мої питання:

Що краще, зосередитись на одному  чи постійно розкривати себе у нових сферах творчості?

З чогось почалось ваше захоплення?

Чи уявляєте своє майбутнє без творчості?


1 коментар: