Сторінки

неділю, 17 лютого 2013 р.

Блокноти серія "sensitive love"

Всім привіт!
Сьогодні я з блокнотиками, аж 4 штука))))... п"ятий вже подарувала , а фото не встигла зробити...Ну я така, інколи зробити фото робіт, то для мене подвиг...
А ще я мабуть визначилась з своїм стилем у скрапі, бо щось всі роботи в мене дуже схожі між собою і це мене звичайно тішить, але критику приймаю, кажіть що не так))))))
Серія "sensitive love"
4 блокноти
Повністю ручна робота
коптська палітурка
ручний каптал
Обкладинки з натуральних тканин,
мереживо, стрічки, скрап папір, квіти
Формат а5 та а6













4 коментарі:

  1. Какая красота!
    Серенький мне особо понравился! Очень гармонично!

    ВідповістиВидалити
  2. Вікусь, всі блокнотики дуже красивезні, все окуратненько і зі смаком. Сіренький самий-самий, дуже гармонічний

    ВідповістиВидалити
  3. дуже ніжно і дуже романтично!!!!!!!! мені найбільше сподобався той, де металева трояндочка - такий він "літаючий у хмарах")))))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дівчатка, так приємно читати ваші відгуки)))))

    ВідповістиВидалити