Сторінки

середу, 6 лютого 2013 р.

Зимова казка....

Щось мій сон від мене втік далеко я вирішила показати свою красуню і найбільше моє натхнення в житті!
Ми не так давно влаштували сімейну фотосесію, я це діло люблю і часто себе балую.

Цього року зима була дуже красива, часто радувала нас сніжком і приємним морозцем і ось одного погожого ранку ми швиденько організували собі свято і вирушили в зимову казку...








 Моя скромна персона))))))))





Ось такі неймовірно ніжні миті подарувала нам фотограф Маріана Падучак по сумісниству моя сестричка!
Заходьте в гості у її блог (тиць), там дуже цікаво!

3 коментарі:

  1. маленька модель, така красивуща тьху-тьху, хай росте здоровенька!!!! і шапка як у зайки!!!! і сама як маленька червона шапочка!!!! фотка з булочкою the best!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі, нам дуже приємно)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже ніжні фото, Евеліночка так підросла, красуня, вся в маму ;)

    ВідповістиВидалити