Сторінки

понеділок, 3 грудня 2012 р.

Tilda - ангел надії..

Привіт! Вітаю всіх з початком зими! Поки сніжка в нас не густо, а так хоооооочеться...порадую хоч таким штучним, нехай додає нам зимового настрою)))
(Як додати сніжинки можна глянути тут)

Перший день зими я зустріла і відсвяткувала дуже гарно, ми з Евелінкою були на святкуванні дня народження однієї дуже гарненької мамусі, яка чекаю на свою другу лялюську!
Я давно планувала пошити "вагітну" Тільду, але все якось не було для кого і коли мене запросили на день народження, то я навіть не роздумувала!
Лялечка вийшла дуже ніжна і тендітна я хотіла її "зарядити" спокоєм, ніжністю, тендітністю, щоб останні місяці вагітності були саме такими і мамуся як найбільше насолоджувалась таким прекрасними, чудовими та неповторними моментами вагітності.
Лялечку, я як завжди дошивала в останні момент, минулий тиждень в мене вийшов досить насичений у творчому плані, тому фото я робила уже на святкуванні.



















Немає коментарів:

Дописати коментар