Сторінки

середу, 12 грудня 2012 р.

Новорічні зайчата!

 Ура!!! До нас прийшла чудова зима з гарним сніжком і морозцем, ну просто казка....
Так і хочеться вернутись в дитинство і гуляти, кататись, кидатись сніжками...ліпити сніговиків....
Поки до шиття в мене натхнення нема, то буду по трошки виставляти свої роботи, бо так багато не показала. 
А ще я змінила шапку блогу - це моя перша така робота.Дуже хотіла змін-але все не наважувалась. Ну що вийшло судіть самі-але я дуже задоволена)))

Ну і ще покажу пару зайчиків-новорічних, іграшки я шию чуть більше року, а активно десь з минулої весни то це мої перші в такому святковому стилі. Поїхали вони від мене до Києва в рукодільний магазинчик, тому долю поки їх не знаю, але сподіваюсь нові "мама" чи "тато" залишаться задоволені)))












3 коментарі:

  1. дуже люблю клітинку! Зайчики дивовижні!

    ВідповістиВидалити
  2. Оооо, які ж вони чудові, парочка Гриць і Варварочка ;).

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивая парочка!!!! А елка то вообще просто супер!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити