Сторінки

пʼятницю, 26 травня 2017 р.

Альбомчик для Полінки ♥

Давненько я не ділилась альбомами і в мене вже назбиралось кілька альбомів які так і просяться щоб я їх показала)))
Почну  з дуже яскравого альбомчика для маленької Полінки. Це вже другий альбомчик, який я для неї роблю, правда перший я ще не показала (сором мені ) обов'язково виправлюсь найближчим часом.



Альбомчик робила на свій смак (як я люблю♥ ) єдине що узгодити тканинку.
Також планувалось що оформлятиму сторіночки разом з фото, але на жаль вони до мене так і не потрапили.
Робити альбомчик без фото трішки простіше, але все ж набагато цікавіше оформити сторіночки коли є фото і є можливість підбирати декор, який ідеально пасує та підкреслює усю красу  того моменту який береже фотографія♥ 



З цим альбомчиком мені  дуже пощастило, мені прислали фотозвіт! Як же мені було приємно бачити з якою любов'ю та смаком були заповнені усі розвороти



Перший розворот






Другий розворот








Третій розворот





Четвертий розворот






П'ятий розворот







Шостий розворот






Сьомий розворот










Спасибі за увагу від мене жирний  + в карму))

Немає коментарів:

Дописати коментар