Сторінки

четвер, 22 грудня 2016 р.

Ялинкові прикраси в етно-стилі.

Привіт-привіт! Я вся в передноворічній суєті, доробляю останні замовлення в цьому році, їх ще трошки залишилось і дуже хочу віддати все ще до 31 грудня, а то минулого року працювала майже до до самого НР. 

Я завжди собі говорю, що просто обожнюю своїх клієтнів (не дуже люблю це слово, але іншого ніби і немає) а знаєте чому-тому, що вони найбільше моє натхнення, саме вони кидають мені виклики за які берусь, а сама думаю ну як, ну як я це зроблю? Але роблю, розвиваюсь і відкриваю для себе щось нове, не стою на місці, а рухаюсь вперед! 
Моя творчість почалась з хобі, з бажання щось робити для донечки, для себе для дому я багато років працювала в такому хобі - режимі,а ось нещодавно зрозуміла що це моє життя і я хочу цим займатись постійно. Мені не набридає я обожнюю свою роботу і вдячна долі, що змогла знайти себе та реалізовую себе в цьому. Звичайно як в кожної творчої людини бувають моменти коли з ліжка вставати не хочеться і реально потрібно кілька днів на повний релакс і це просто неймовірно прекрасно, коли я можу собі це дозволити, просто розслабитись, а потім знову творити для вас красу та вкладати частинку своєї душі 💖 Для мене це вже давно не хобі, не заробіток -це спосіб життя, інакше я вже не вмію. 

Сьогодні поділюсь новеньким - це новорічні іграшки в етно-стилі. Чудові та неймовірно красиві прикраси. Я обожнюю такий декор, саме він мені найбільше асоціюється з нашими різдвяними святами. Ялиночка з ними буде виглядати дуже ошатно 💞







Часу на розробку дизайнів, в мене було дуже обмаль, хоча при кожному замовлені я стараюсь додати щось в кожний набір, щоб це дійсно були ексклюзивні прикраси, сподіваюсь, що в наступному році асортимент буде набагато більший та яскравіший. 

 Набір №1 асотрі - в ньому поднані прикраси з червоно-чорною та зелено-жовтою вишивкою .


 Набір №2 червоно-чорний - в цьому наборі усі іграшки вишиті ниточками двох традиційних кольорів


 Набір № 3 набір вишитий з червоно чорними та жовто-зеленими нитками - красиве поєднання ниток вишивки.


Усі прикраси пошиті з льону з гіпоалергенним наповнювачем.

1 коментар:

  1. Дуже гарні роботи!!! Де можна купити такі заготовки або готовий набір?

    ВідповістиВидалити