Сторінки

понеділок, 22 лютого 2016 р.

Подарункова коробочка.

Вихідні проминули так швидко, а я вже розпочинаю ще один шалений тиждень. На нього в мене величезні плани оскільки я маю встигнути зробити дуже багато-багато краси.

Сьогодні хочу показати коробочку, яку мене попросили зробити для ювелірного подарунку. 









В роботі використала квіти, які робила в січні в рамках марафону в інстаграм.
хоч  робити квіти я і раніше практикувала, але цей досвід став для мене в якійсь мірі відкрттям, що своїми руками і доступними підручними матеріалами, можна зробити такі маленькі оригінальні шедеври ♥
Дякую Вікторії, за чудову ідею! Дуже хочеться повторення марафору, бо самій важко зібратись, а в компаніїї таки веселіше творити красу)))

З цією роботою прийму участь в

Дякую, за увагу!



Немає коментарів:

Дописати коментар