Сторінки

суботу, 30 січня 2016 р.

І ще один комплектик

І знову ніч і знову я тут.
Якщо чесно я сьогодні абсолютно без настрою на будь-яку творчіть. За кілька тижнів емоційного піднесення і бажання перевернути весь світ, до мене приходять такі дні коли з ліжка вставати просто не хочеться. Добре коли є така можливість просто полежати і почитати книжку, але для мене це вже давно розкіш і добре, що я дуже люблю свою роботу, бо в іншому випадку  було б ну зовсім не весело((
Так що я сьогодні була господинькою, наварила їсти, позаймалась з Евелінкою і трохи попустило. Сподіваюсь, що завтра я знову буду повна сил та енергії.
А сьогодні покажу ще один комплектик, цього разу такий ніжненький♥













Дівчата рукодільниці (сподіваюсь мене такі читають) я дуже часто малюю сторіночки для блокнотиків і могла б сюди їх виставляти, що Ви могли їх собі скачувати та теж робити з них собі блокнотики. Якщо когось зацікавило відпишіться в коментах (вони доступні для всіх) щоб я знала чи починати таку практику ♥ 
І всім дякую за увагу.






Немає коментарів:

Дописати коментар