Сторінки

суботу, 1 серпня 2015 р.

Обгорточки на паспорт.Повтор

Ще покажу обгорточки на паспорт.
В мене досить часто просять зробити повтор саме обгорток, інколи це стає досить проблематичним, оскільки тканюшки закінчуються тай декор теж.Але відмовити чомусь неможу і приходиться викручуватись. Так само було і з цими обгорточками, одну повторила майже на 100% а  на іншу тканюшки уже в мене не було, підібрала щось схоже.



А ще я роблю обгорточки двох видів. Перші, що на фото, повністю з тканюшки, вони м"якенькі, другі вже роблю з картоном і серединка з паперу.
М"якенькі вже досить давно не шила, тому прийшлось над ними трохи посидіти і згадати всі мої секретики. Я навіть трохи переймалась чи згадаю, але все получилось досить акуратно♥









Ось так гарненько їх пакую!

 Дякую, що завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар