Сторінки

пʼятницю, 20 березня 2015 р.

Брезневі листівочки.

Привіт!
Я вернулась!
Цей місяць для мене видався дуже завантаженим, замовлення, робота.... якось я випала з онлайн життя, мені аж невіриться що сьогодні вже 20 березня і це мій перший пост в цьому місяці! А я ж собі пообіцяла більш активно вести блог.
Показувати я маю багато чого і мабуть це буде єдиний пост з буквами. Чесно признаюсь я настільки фізично виснажена, що я силою переборюю в собі бажання пожаліти себе любиму.Тому зараз буде трошки краси і ні слова про погане.
Почну з листівок, я їх встигла запостити в інстаграмі, тож вони будуть і тут перші.
Робила їх на замовленя, але так сталось що дуже багато заготовок та матер'ялів для листівок в мене закінчились, а так це було досить термінове замовлення тож вони чутлчку простенькі. Чи то я після СП альбому вже трошки по іншому для себе бачу шеббі шик...хм незнаю...





























Дякую, що заглянули, а я допиваю каву і переборюючи нестерпне бажання все кинути і лягти спати, йду працювати далі сондляслабаков!





Немає коментарів:

Дописати коментар