Сторінки

понеділок, 29 вересня 2014 р.

Весільна коробочка і багато букв.

Привітик!
Я нікуди не пропала, рукоділля не закинула, так само творю і витворяю.От тільки темп життя трішки прискорився. Відбулись деякі зміни в мому житті і я вчусь з цим жити та не втрачати темпу, ще б про блог не забувати, було б ідеально♥
Дивлюсь на свій єдиний пост за вересень і аж страшно, тож мушу виправлятись!
Минулої суботи ми нарешті були на весіллі! Чому нарешті? Та тому, що це було мабуть перше після мого власного, а пройшло вже 5 років! Я дуже чекала і готувалась, шила собі та Евеліночці однакові сукні, ми були справжні красуньки♥
На весілля я робила коробочку для грошового вітання. Робила її вперше, давно на неї задивлялась, але якось не було нагоди. Доречі вже мені їх замовлили, точніше я так їх розлекламувала, тож буду робити ще)))) Ну як не крути це цікавіше ніж конверт чи листівка.









А ще покажу нас красунь, фото правда з телефону, але й цим тішусь дуже!



3 коментарі:

  1. Вау, які ви красуні!!!Завжди любуюсь таким підходом до гардеробу мамусі і донечки!
    І коробочка чудова!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, дуже приємно, шила для себе а буквально в останні дні вирішила і доні таку ж пошити і не прогадала!

    ВідповістиВидалити
  3. малявка бомбезна!!!! та й мамуся також!!!!! платтячка супер!!!

    ВідповістиВидалити