Сторінки

пʼятницю, 29 серпня 2014 р.

Блокнотик з вишивкою

Ще  хочу поділитись одним блокнотиком. Мені дуже подобається робити щось новеньке, те що ще не робила і цього року в мене було кілька таких замовлень
Цей блокнтик замовила мені знайома для свої подруги і хотіла щось таке з націоанольною символікою. Порадившись ми зупинилсь на  блокнотику з вишивкою квітів.
Я дуже зраділа, бо так люблю вишивати, але ніяк не вдається. В мене розпочаті дві вишиті сорочки для себе і доні, але нажаль часу не вистачає над ними посидіти.
Процес мені дуже сподобався, всеж коли роблю щось нове не знаючи який результат, то є певне хвилювання, хочеться щоб все получилось якнайкраще всі залишись задоволеними.
Сторіночки для блокнотик теж робила не звичайні, хотілось, щоб пасували до вишивки на блокнотику.








2 коментарі:

  1. Але гарно!!! Вікторія, все що ти робиш- чи то нове чи вже звичне- дуже талановито, гарно і видно що з натхненням!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, дякую! Нехай й б так було завжди, а то інколи незвичні для мене замовлення, заставляють мене понервувати)))))

      Видалити