Сторінки

четвер, 29 травня 2014 р.

Мк та листівка

Привіт!
Сьогодні я з МК, робила листівку і вирішила зазняти , як я "оживляю" вирубки.
Всі вирубки я зазвичай вирізаю з білого паперу, але він не дуже виграшно виглядає на листівках.Звичайно можна можна вирізати із скрап чи любого іншого паперу, але коли під руками цього немає то я використовую наступний метод.



Нам знадобиться:
вирубка;
акрилова фарба. У мене від Марти Стюарт, біла перламутрова;
спонжик.



 Набираємо краску на спонжик.

 І гарненько промальовуємо висчку. В мене краска дуже гарно лягає і тому достатньо одного разу, щоб гарно замалювати її.



 Далі треба зачекати коли вона гарно просохне, або вскористатись феном, щоб пришвидшити процес;)


І ось висічка готова. 

 І в порівнянні. Звичайно фото не передає весь результат, але я старалась)))


Ну і сама листівка з висічкою.
 Моя найсвіжіша-сьогоднішня)))






Листіка на весілля з місцем для грошиків та привітанням.
В декорі я викоростовуала саморобні квіти і скоро покажу МК, як їх роблю;)

Дякую за увагу!

2 коментарі:

  1. Дуже красива листівка!І за мк- дякую)))то ти цю красоту руками сама вирізаєш???Нема слів!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Ліда))) Ні в мене є плоттер, то він вирізає мені багато краси, але думаю руцями теж вийде непогано)

    ВідповістиВидалити