Сторінки

середу, 11 вересня 2013 р.

Листівка та блокнотик

Привіт! 

На днях робила листівку на ювілей для одної чарівної дівчинки! Робила довго, ну дуже довго, хоча листівка ніби й простенька, щось швидко не вмію скрапити))))







Місце для грошового подарунка)


З нею дарувався блокнотик, ну трошки не пасує по кольоровій гамі, але вибирався з готових.
Такий осінній...Сторінки тоновані кавою.




А ще моя квіточка пішла в садочок, чому я дуже тішуся!!!
 Вже така доросла, так незвично сиіти вдома самій коли її нема поруч...але всерівно я тішуся, бо більше часу лишається на творчість,а перші дні не знала де себе діти!
Ну свіженьке фото, моєї Евеліночки з Ірусьою - це вони разом йдуть в саадочок, а я не стрималась щою не клацнути їх на згадку!
p.s. моя та що більша))))


1 коментар:

  1. Вітаю Евелінку з подоланням чергової сходинки до дорослого життя!
    Мої малі вже давненько ходять в садок, а мені досі сумно зранку повертатись з садочка додому самій

    ВідповістиВидалити