Сторінки

неділю, 21 липня 2013 р.

Перше завдання Scrap-School на Mamka.Info

На нашому форумі стартував грандіозний скрап проект  Scrap-School -це онлайн школа для творчих мамусь ( і не тільки) з цікавими завданнями, МК та звичайно скрап зустрічами, які вже так ми полюбили коли робили скрап-альбом!



Перше завдання було зробити будь-яку скрап-роботу у декорі використовуючи гудзики: листівка, блокнот, фоторамочка, коробочка...Кілька днів роздмувала і оскільки я ще не дуже впевнено почуваю себе в скрапі, тож вирішила зробити блокноти і заодно трохи побавитись з своїм біндером, а то придбала вже досить давно, а він тільки пилом припадає.Перший блокнот формат А6, 90 сторінок,обкладинка з скрап паперу, декор- різноманітні кружева,тасьма, вирубки, чипборт ну і звичайно гудзики))))





Результат мені сподобався, але щось мені замало було гудзиків, тож швиденько взялась за другий блокнот, тай з біндером мені працювати дуже сподобалось))))Формат А5, кількість сторінок не рахувала, приблизно 100, обкладинка м"якенька з тканини, декор у звичному для мене стилі: журналінг, мереживо, тичинки на нитці (я їх обожнюю використовувати у своїх роботах), квіти та різноманітні гудзики.





Взагалі це мій перий досвід і звичайно він мені дуже сподобався, тож з нетерпінням чекаю на нові завдання від нашої скрап-школи!

1 коментар:

  1. Дуже гарно! Я вже за тебе проголосувала!!! І гудзики мені сподобались!

    ВідповістиВидалити