Сторінки

суботу, 16 березня 2013 р.

Три м'якенькі солдатики

Всім привіт!
Ой давненько я тут не була, бракує часу, то робота, то гульки, то ремонти))))) Ось сьогодні закінчила і вся така окрилена у свіжо пофарбованій кімнаті фіалкового кольору берусь до роботи!
Трошки обжила своє робоче місце, наробили мені поличок, тепер є що де покласти і головне все під руками!!!

Сьогодні покажу минулорічні роботи, які чекаю  своєї законної черги :)))
всі три овечки пошиті для різних діток і з різних приводів.
Першу я шила малинову для нашої любимої Ірусі на День Народження.
Другу бірюзово-кричневу як приз на конкурсна мамці для красивого хлопчика...
А кремово-сіру (от блін з кольорами не дружу) для своєї Евелінки!
хочу сказати, що вони дуже прикольні, моя доня любить спати в обнімочку бо вони досить великі і такі м"які на дотик!










Отакі три м'якенькі солдатики!

2 коментарі:

  1. дуже класні )))) ти чарівниця )))

    заглянь сюда, я тобі там естафету передала ))
    http://scrap-bestiya.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

    ВідповістиВидалити