Сторінки

понеділок, 12 березня 2012 р.

такий нудний декрет....

Знаю багато мамусь, які як найшвидше прагнуть вийти з декрету на роботу, бо надоїдає дома сидіти з дитиною-скучно...Признаюсь чесно я їх не розумію!
Мій декрет закінчився коли Евелінці було 5 місяців і ми вперше вийшли в світ ))))
Відтоді я живу досить активним життям і часу мені катигорично не вистачає!
А тепер , як почала шити іграшки тим більше! 
Правда стараюсь донечку не обмежувати в мамі, але вона любить мені помагати, правда виходить по різному, але дуже надіюсь, що любов до рукоділля в неї з"явиться!
Як була вагітна, то не могла сидіти на місці, весь час, по можливості щось робила руками, навіть картину вишила!
І до чого я це вела....?
Аааааа, хотіла сказати, що не мала часу, щоб виставити роботи за тиждень біжу виправлятись!!!!

1 коментар:

  1. і я таких мамусь не розумію ))) це ж така радість - кожен день дивитися на нові досягнення своїх малюків ))

    Вікуся, в мене для тебе нагородка:
    http://scrap-bestiya.blogspot.com/2012/03/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити